Trend hunter, bloger, innowator i challenger biznesu spotkają się z uczestnikami 5 edycji ‘’Biznes To Rozmowy’’

150x110

Znamy już pierwszych ekspertów z Polski i zagranicy, którzy wystąpią na konferencji organizowanej przez firmę Netia.

Już 3 października br. odbędzie się 5. edycja Kongresu „Biznes to Rozmowy” organizowanego przez firmę Netia. O innowacjach i trendach na rynku internetowym oraz przyszłości tego sektora będą rozmawiać polscy oraz międzynarodowi eksperci. Wśród nich znajdzie się trend hunter numer 1 na świecie – Jeremy Gutsche, twórca serwisu TrendHunter.com. Oprócz niego na Kongresie wystąpią także Natalia Hatalska, blogerka i ekspert od komunikacji, a także Piotr Czarnecki, prezes Raiffeisen Polbank oraz Marcin Sowiński, szef Departamentu Hostingu Microsoft.

Kongres „Biznes to Rozmowy” jest organizowany przez Netię od 5 lat. Podczas tego wydarzenia firma zawsze stawia na ciekawych prelegentów z nowoczesnych organizacji. Wśród nich w poprzednich edycjach znaleźli się przedstawiciele Facebooka, Flickra czy Apple. W tym roku gościem specjalnym będzie Jeremy Gutsche, który poprzez swój serwis wyszukuje, śledzi i analizuje trendy we wszystkich możliwych dziedzinach na całym świecie. Gość opowie o najnowszych kierunkach w dziedzinach video i „Internet of Things”, a także o tym, jak wykorzystać okazje biznesowe rodzące się w czasach chaosu, i niepewności.

W tegorocznej edycji Kongresu postawiliśmy na obecnie dominujące i przyszłościowe kierunki w biznesie oraz w dziedzinach internetu, i nowych technologii – mówi Mirosław Godlewski, prezes Netii. Dlatego cieszę się, że nasi goście będą mogli wziąć udział w wystąpieniach osób dających świeże spojrzenie na nowe kierunki w naszej branży. Nie zabraknie także ekspertów z wieloletnim doświadczeniem i sukcesami na rynku. Mam nadzieję, że przedstawiciele zarówno dużych, jak i małych, dopiero startujących firm znajdą dla siebie coś ciekawego na 5. edycji Kongresu „Biznes to Rozmowy” – dodaje.

Oprócz Gutsche w Warszawie wystąpi także polski znawca trendów - Natalia Hatalska, blogerka i ekspert od komunikacji. W nawiązaniu do głównego tematu tegorocznej edycji Kongresu opowie ona o nurtach, które królowały w tym roku oraz o tym, co czeka świat biznesu i komunikacji w 2014 roku. Piotr Czarnecki, prezes Raiffeisen Polbank, poprowadzi sesję poświęconą „Brand Video, czyli jak firmy rozmawiają z Generation C”. Z „Generation C”, czyli osobami – niekoniecznie z tego samego pokolenia wiekowego – ale biorącymi udział w tworzeniu zawartości globalnej sieci („C” to pierwsza litera słowa „content” – treść, zawartość). W jaki sposób twórczo i z korzyścią dla firmy stymulować aspiracje konsumentów - o tym m.in. mówić będzie szef jednej z największych instytucji finansowych w Polsce.

Marcin Sowiński, szef Departamentu Hostingu Microsoft poprowadzi sesję na temat dynamiki zarządzania relacjami z klientami – nowych wyzwań i możliwości w tym obszarze oraz tego jak przekuć je w korzyść biznesową. Zmiany w otaczającej nas rzeczywistości, w tym szybki rozwój technologii mobilnych i upowszechnianie się zjawiska mobilności wymagają nowego podejścia do komunikacji i współpracy w firmie oraz poza nią. Nowa rzeczywistość stwarza jednak nowe możliwości. W trakcie swojego wystąpienia Marcin Sowiński będzie mówił o tym jak w dzisiejszym natłoku zadań skutecznie i szybko komunikować się z klientami, partnerami i pracownikami. Jak zarządzać czasem i efektywniej, szybciej oraz łatwiej realizować swoje zadania. 

Natomiast Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita razem z Markiem Rudzińskim, dyrektorem finansowym Sage poprowadzą sesję „Polska Elektroniczna. Od outsidera do lidera.” W debacie będą brali udział przedstawiciele Ministerstwa Finansów oraz Administracji i Cyfryzacji, i eksperci ze świata biznesu. 

„The future of Human: Brand: Interface”, panel dyskusyjny o nowych kierunkach i trendach w komunikacji poprowadzi Sławomir Stępniewski, prezes Aegis Media, który zaprasza do rozmowy na temat innowacyjnych projektów powstających na styku mediów, biznesu i technologii oraz ich wpływu na ludzi, rynek i marki. 

 

Więcej informacji o wydarzeniu pod adresem www.biznestorozmowy.pl